Samenwerken was nog nooit zo makkelijk

Nooit meer werken met verkeerde versies van documenten of tijd verspillen aan eindeloos zoeken naar dat ene bestand. Met Drop & Archive van cMember heb je bovendien altijd jouw vergaderdocumenten bij de hand, zowel op je tablet, telefoon als pc. Via handige waarschuwingen blijf je op de hoogte van de laatste wijzigingen en aanvullingen.

Bekijk de prijzen van drop & archive
Verenigingsdocumenten 24/7 bij de hand via pc, tablet, laptop of telefoon.

Altijd en overal toegankelijk

Verenigingsdocumenten 24/7 bij de hand via pc, tablet, laptop of telefoon.

Door middel van opmerkingen, kun je reageren op documenten van elkaar.

Geef commentaar op stukken

Door middel van opmerkingen, kun je reageren op documenten van elkaar.

Dagelijks een update wanneer er nieuwe documenten zijn, zodat je geen document kunt missen.

Ontvang meldingen en blijf up to date

Dagelijks een update wanneer er nieuwe documenten zijn, zodat je geen document kunt missen.

Maak een vergadering aan en koppel de betreffende documenten eraan. Iedereen heeft de documenten tijdens de vergadering digitaal bij de hand. Wel zo gemakkelijk.

Geen stapels papier meer tijdens een vergadering

Maak een vergadering aan en koppel de betreffende documenten eraan. Iedereen heeft de documenten tijdens de vergadering digitaal bij de hand. Wel zo gemakkelijk.

Meer weten?

Bel 0183-64 50 00 of neem contact met ons op!

cMember in transitie

Momenteel wordt er hard gewerkt aan de all-in omgeving van cMember. Hierin wordt de groepssamenwerking geïntegreerd binnen de cMember Community. Heb je interesse in deze oplossing en wil je graag meer weten, neem dan contact met ons op!


De prijzen hieronder gelden voor de huidige cMember oplossingen.

Drop & Archive is eenvoudig en snel in gebruik te nemen, doordat de portal reeds specifiek is ingericht. De opstartkosten zijn daardoor beperkt. Voor het reguliere gebruik van Drop & Archive sluit je een abonnement af.

Het basispakket bestaat uit:
Toegang tot Drop and Archive voor 10 gebruikers
Eén beheerder voor DocBase*.
€ 59,95 per maand

Extra opties:
Pakket 10 extra gebruikers € 10,- per maand
Extra beheerder € 14,95,- per maand

*DocBase is alleen te gebruiken via een pc waarop de DocBase ribbons zijn geïnstalleerd. Hiervoor is minimaal Internet Explorer 8 nodig en MS office 2010.

Gebruiker

  • 24/7 toegang tot de portal d&a
  • Zoeken van documenten
  • Toevoegen van documenten
  • Toeveogen van een afspraak
  • Downloaden van documenten
  • Opmerkingen plaatsen bij documenten
  • Notificaties van nieuwe documenten

Beheerder

  • 24/7 toegang tot de portal d&a
  • Zoeken van documenten
  • Toevoegen van documenten
  • Geven van extra kenmerken aan documenten
  • Toeveogen van een afspraak
  • Downloaden van documenten
  • Opmerkingen plaatsen bij documenten
  • Versiebeheer op documenten
  • Notificaties van nieuwe documenten
  • Eigen zoekprofielen instellen
  • Toegang tot DocBase
  • Intergratie met MS Office
Sluiten