Hoe voeg ik een document toe?

De kracht van een kennis platform is het creëren en delen van informatie en kennis. Het delen van documenten staat daarin centraal.
Je kunt binnen de groep(en) waar jij toegang toe hebt, documenten delen met jouw groepsgenoten.

  1. Ga naar het tabblad 'Documenten'

  2. Klik op de groene knop 'Toevoegen'

  3. Klik op de grijze knop 'Selecteer bestand' om een document op jouw apparaat te kiezen of sleep het document naar het scherm

  4. Voeg de naam van het project toe waar het document onder valt (hiermee kun je later makkelijk documenten sorteren en vinden)

  5. Kies voor welke groep het document zichtbaar en bewerkbaar moet zijn

  6. Klik op de groene knop 'Toevoegen'

De status van het document staat automatisch op concept vrij. Dit betekent dat iedereen die toegang heeft tot het document, hiervan de naam kan wijzigen of een nieuwe versie kan uploaden.

Een document kan 3 statussen hebben:

  • Concept vrij - iedereen mag deze concept versie bewerken

  • Concept bezet - alleen ik mag deze concept versie bewerken

  • Definitief - alleen ik kan deze definitieve versie nog bewerken

Je kunt de status van een document ook veranderen:

  1. Ga naar het document onder het tabblad 'Documenten'

  2. Klik op de groene knop waar de gewenste status op staat
Terug
Sluiten