Hoe voeg ik documenten toe aan mijn bericht?

Je kunt bij een bericht dat jij zelf hebt geplaatst een of meerdere documenten koppelen. Zo kunnen jouw groepsgenoten snel extra informatie bij jouw bericht zien en hebben ze direct toegang tot het juiste document bij jouw bericht.

  1. Ga naar het bericht via het tabblad 'Berichten' of via het 'Dashboard'

  2. Klik op het bericht

  3. Klik op de grijze knop 'Bewerken'

  4. Klik onder de tekst 'Document bijvoegen' op een van de twee blauwe knoppen:

    'Nieuw document' (staat nog niet bij de documenten op het platform)

    - Klik op 'Selecteer document' of sleep het gewenste document naar het blok

    - Vul de naam van het project in waar dit document bij hoort

    - Geef aan voor welke groep dit document zichtbaar moet zijn

    - Klik op de groene knop 'Toevoegen'

    'Bestaand document' (staat al wel bij de documenten op het platform)

    - Zoek het juiste document op via de zoekfunctie

    - Klik op de groene knop 'Toevoegen aan reactie'

  5. Klik op de groene knop 'Reactie opslaan'

Door een nieuw document toe te voegen aan een bericht, wordt deze ook meteen toegevoegd aan de documenten van de gekozen groep. Deze zijn te vinden onder het tabblad 'Documenten'

Terug
Sluiten