Hoe plan ik een bijeenkomst?

Je kunt voor groepen een bijeenkomst inplannen in de gemeenschappelijke agenda in Semble. Zo kan een gebruiker de bijeenkomsten zien die voor hem of haar van toepassing zijn.

  1. Ga naar het tabblad 'Agenda'

  2. Klik op de groene knop 'Toevoegen'

  3. Vul alle velden in op het scherm

  4. Optioneel: zet het schuifje achter 'Aanmelden mogelijk' om wanneer men zichzelf moet kunnen aanmelden voor de bijeenkomst

  5. Geef aan voor welke groep(en) deze bijeenkomst bedoeld is

  6. Optioneel: Klik op een van de blauwe knoppen 'Nieuw document' of 'Bestaand document' om documenten te koppelen aan de bijeenkomst

    'Nieuw document' (staat nog niet bij de documenten op het platform)

    - Klik op 'Selecteer document' of sleep het gewenste document naar het blok

    - Vul de naam van het project in waar dit document bij hoort

    - Geef aan voor welke groep dit document zichtbaar moet zijn

    - Klik op de groene knop 'Toevoegen'

    'Bestaand document' (staat al wel bij de documenten op het platform)

    - Zoek het juiste document op via de zoekfunctie

    - Klik op de groene knop 'Toevoegen aan agenda'

  7. Klik op de groene knop 'Toevoegen'


Door een nieuw document toe te voegen aan een bijeenkomst, wordt deze ook meteen toegevoegd aan de documenten van de gekozen groep. Deze zijn te vinden onder het tabblad 'Documenten'

Terug
Sluiten